Маркетинг
Професионално направление: Икономика
Образователно-квалификационна степен: бакалавър
Професионална квалификация: икономист
Срок на обучение: 8 семестъра (4 години)
Форма на обучение: редовна и задочна
„Маркетинг“ е университетска специалност, в която се усвоява широк профил от знания по икономика. Придобиват се конкретни познания за маркетинговия процес, маркетинговия мениджмънт, потребителското поведение, съвременните тенденции в развитието на международния маркетинг и инструментите на маркетинговия микс. В хода на обучението се усвояват умения и компетенции за проектиране и провеждане на маркетингови проучвания, успешно сегментиране, разработване на маркетингови стратегии за навлизане на пазара, стабилизиране и разширяване на пазарни позиции.
Завършилите специалността могат успешно да се реализират на експертни и ръководни позиции в различни организации от частния и публичния сектор.
Желаещите могат да продължат образованието си в магистърските програми на факултета.