Маркетинг и продажби
„МАРКЕТИНГ И ПРОДАЖБИ“
ПРОФЕСИОНАЛНО НАПРАВЛЕНИЕ: Икономика
ОБРАЗОВАТЕЛНО-КВАЛИФИКАЦИОННА СТЕПЕН: магистър
ПРОФЕСИОНАЛНА КВАЛИФИКАЦИЯ: икономист
ФОРМА НА ОБУЧЕНИЕ: редовна
ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ НА ОБУЧЕНИЕТО:
2 семестъра – за ОКС „бакалавър“ от професионалните направления Икономика и Администрация и управление
4 семестъра – за ОКС „бакалавър“ по други професионални направления
УСЛОВИЯ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ: диплома за завършена ОКС „бакалавър“
ФОРМА НА ДИПЛОМИРАНЕ: държавен изпит
Магистърската програма е насочена към формиране на системни знания и конкретни практически умения за интегриране на трудови дейности в областта на маркетинга и продажбите на организациите. Завършилите специалността могат да се реализират като: ръководители или зам.-ръководители на отдели – „Маркетинг и продажби“, „Ключови клиенти“, „Проучване на пазари“, „Покупки/продажби“, „Маркетинг и реклама“; специалисти и приложни специалисти в консултантски агенции, министерства, общински дружества и др. организации от публичния и частния сектор.
Основни академични курсове:
- Маркетингов одит;
- Бранд мениджмънт;
- Дигитален маркетинг;
- Управление на продажбите;
- Управление на взаимоотношенията с клиенти;
- Интегрирани маркетингови комуникации.
Ръководител на програмата е доц. д-р Теофана Димитрова