Маркетинг






Маркетинг
Професионално направление: Икономика
Образователно-квалификационна степен: бакалавър
Професионална квалификация: икономист
Срок на обучение: 8 семестъра (4 години)
Форма на обучение: редовна и задочна
„Маркетинг“ е университетска специалност, в която се усвоява широк профил от знания по икономика. Придобиват се конкретни познания за маркетинговия процес, маркетинговия мениджмънт, потребителското поведение, съвременните тенденции в развитието на международния маркетинг и инструментите на маркетинговия микс. В хода на обучението се усвояват умения и компетенции за проектиране и провеждане на маркетингови проучвания, успешно сегментиране, разработване на маркетингови стратегии за навлизане на пазара, стабилизиране и разширяване на пазарни позиции.
Завършилите специалността могат успешно да се реализират на експертни и ръководни позиции в различни организации от частния и публичния сектор.
Желаещите могат да продължат образованието си в магистърските програми на факултета.
Забележка: Обучението по тази специалност във филиала в гр. Смолян се провежда при минимум 15 записали се студенти.
Микроикономика
Макроикономика
Математика I част
Математика ІІ част
Основи на управлението
Стопанска история
Чужд език
Физкултура
Основи на правото
Геоикономика
Статистика
Счетоводство
Информатика
Социология на икономиката
Стокознание
Маркетинг
Корпоративни финанси
Публични финанси
Икономика на труда
Икономически теории
Демография
Маркетинг на потребителския пазар
Маркетингови проучвания
Търговско право
Продуктова политика
Цени и ценова политика
Квалитология
Маркетинг на индустриалния пазар
Планиране и прогнозиране
Анализ на риска
Управление на продажбите
Стокови борси
Транспортна и спедиторска дейност
Стратегически маркетинг
Комуникации и комуникационна политика
Управление на качеството
Логистика
Търговска марка и търговия с интелектуална собственост
Право на ЕС
Избираеми дисциплини:
Трудово право
История на управленската мисъл
Икономика на предприятието
Социална политика
Корпоративно счетоводство
Електронна търговия
Психология на търговията
Международно право
Стратегически мениджмънт
Анализ на стопанската дейност
Фондови борси
Реклама и рекламна политика
Връзки с обществеността